Fortfarande sökes!
Jag söker efter en hona eller en hane då jag ska starta min egna lilla hermelinkanin uppfödning på en hane och två honor. Hittar dok inte vad jag söker, den behöver inte vara i nån speiell färg, utan tycker jag den är tillräckligt fin så köper jag den! Det enda kravet jag har är att den ska vara helfärgad och renrasig hermelin! Jag har en mycket liten hermelinhona (hon är liten i växten) Jag har tagit en kull efter henne nu. Det blev mycket fina ungar! (då lånade jag min kompis hane.) Hanen måste då vara lika stor som henne eller mindre, vilket kan vara lite svårt att få tag på!
Har ni, eller känner till någon som har till salu i Jönköpingsområdet så KONTAKTA mig! Kan också vara en uppfödare!
Snälla, jag vill verklign fa tag på vad jag söker, jag har inte så många krav på hur den ska se ut o.s.v. Mejla mig -> weellen@live.com
Jag hoppas ni tar det på allvar! Har lagt ut fler annonser än denna, resultat blir: INGA SVAR.. Jag hoppas, hoppas, hoppas nu…!
Jag har en jättefin vit blåögd hermelinhona på ganska exakt 1 år. Hon harinte haft någon kull tidigare men är i fint hull och tar man en kull snart så är det inga problem.
Kommer även få ungar (förhoppningsvis) i slutet av juni, svart wienertecknade är den förväntade färgen, om det skulle vara intressant.
Jag bor dock i Umeå men transport kan man ju ev. lösa om du skulle vara intresserad! :)
Jättefin kanin! Vill gärna se på ungarna senare när dom har kommit!