(K) hermelinunge
Söker hermelinunge i närheten av Borås/Göteborg i västra Götalands län, eller möjligen någon som har unge som även kan transportera. Är ute efter en hermelinunge, kön har ingen betydelse. Har tidigare livserfarenhet av kaniner. Någon som har en hermelinunge till salu, eller möjligen vet någon som har. Eventuellt har någon kull på gång som blir leveransklara framigenom?
Parade min hona idag, gå in på min hemsida för mer information: hermelinberget.weebly.com
#2 vart finns hon?
Härryda, vid Landvetter flygplats typ. Kan möta upp i Borås om så skulle vara fallet :)
Jag ska ha en kull på min hona nu! Ungarna föds i mitten på maj och de passar perfekt till sommaren :)
Mamman är Svart WT (mycket svart) och jag skulle låna en hane från Teddytassens och han är Vilt blåögd så då blir det wienertecknade ungar! Sist jag tog den kombinationen så fick jag otroligt fina ungar som såg ut såhär i färgerna :)
En sak som är roligt är att min hona föder alltid honor och två stycken xD Passar mig perfekt. Jag ska behålla en hona ur kullen så jag har förtur :3
Bor i Göteborgs skärgård! :)
#5 är absolut intresserad!
Ledsen att jag inte svarat på ett tag men har vart i Polen!
Gött! Om du fortfarande är intresserad kan du skicka ett mejl--> elinaryberg@hotmail.com eller bara adda Elina Ryberg på Facebook så jag vet vart jag har dig eller vad man ska säga! Lättare att kotakta osv :)