Hermelinkanin iFokus

Hermelinkanin

Etikett: 06-bildtrådar-videoklipp
Läst 1080 ggr
Glennfisen
1

Säg hej till Knut!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I lördags fick jag hem min första hermelin kille! Knut heter han och är vit blåögd kille på 4mån. Hade jätte långa klor när jag köpte honom men annars är han hur go som helst! väldigt blyg och lugn och är ett riktigt matvrak!

Ville bara visa min lille Knut som senare även kommer ställas ut! Läs gärna mer om honom och om hans teddydvärgvädurs kompis som kommer imorgon på min blogg; www.fluffigelennart.blogg.se

Här har vi honom:

// Sara

Zakarias
0

Åh vad fin han är :)

Kommer dem bo tillsammans?

Glennfisen
0

tack! Nej aboslut inte skulle aldrig släppa ihop 2 hanar då dem lär ha ihjäl varandra. Dem kommer får bo brevid varandra i varsin innebur! :)

// Sara

Zakarias
0

#2 Haha okej, tänkte väl :P Men hoppas allt går bra med dina kaniner dårå! :)

Glennfisen
0

#3 hehe tack! :) Märkte dock nu när jag hade ute Knut att han andas högljutt? asså man hör när han andas? skrovligt typ

// Sara

Rajas
0

#4 Grattis till din nya fina lilla kanin! apropå andningarna så kan det kanske vara stress om han nyss flyttat till dig? Håll uppsikt över honom så han inte blir värre och kontakta veterinär såfort du blir orolig! :)

Mvh Millan

Glennfisen
0

Tack så mycket :) ja det kan nog vara stress köpte ju honom på en utställning med så där var det ju med stress.. men ska hålla koll på lillen! :)

// Sara

Rajas
0

Gör det! otroligt söt! :-)

Mvh Millan

[RoxannaH]
0

Grattis till nya familjemedlemmen! Glad

Brandy
0

Superfin kanin och sötaste namnet!

[Sara-]1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket alla! :) (hittad min gamla medlem sä är samma som glennfisen fast finns på denna medlemmen istället :))