Kaniner Säljes/Köpes!
Här kan du lägga in en annons på din kanin som du vill säljas/omplacera eller kaniner du söker.
Endast ett (1) inlägg/annons.
Annonsen raderas efter en månads tid från och med inläggnings datumet.
Vid intresse pmas annonsören så vi slipper bli förvirrade av allt prat :-)
Hot om avlivning får inte förekomma.
Om jag tagit bort annonsen men kaninen finns kvar så får du givetvis lägga in en ny annons om kaninen :-)
Annonser som inte följer reglerna tas bort.
Mvh Millan
#2: Inte den blekaste aning. Det finns inget synligt blått i stammen och han har inte fått någon kull, så det kan jag inte svara på.
Däremot kan jag uppdatera med att Kalle är tingad och väntar på att transport ska ordna sig.
#3 Jaha okej, men tänkte bara att du ville ha han till isabella avel förut, och det hade varit svårt om han inte bär på blått :)
#4: PMar istället. 
Har hermelin rex för sällskap till salu. Ytterligare info samt bilder finns på hemsidan www.NimbusKaningard.se Djuret på bilden är bror till den som är till salu, han som säljs är aningen mörkare. Har blivit större än önskat och säljs därför till sällskap. Färgen heter madagaskar, född juli 2011. Pris 200:-
ph77
Annonsen på Bellami (#6) Kan tas bort, då ''Bella'' tyvätt inte finns med oss längre. (hittade henne död i buren på morgonen, hon blev antagligen skrämd av någon/något)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus