(K) Hermelinkanin 1.2
Söker nu en hermelin hane eller hona i färgen isabella. Unge eller vuxen spelar ingen roll.
Söker även en madagaskarfärgad hona, unge eller vuxen spelar inte så stor roll. Vill gärna att det är mycket madagaskar i leden bakom henne, men det är inget krav.
Maila mig eller skriv i tråden om du har något intressant :-) min mail. zakke.lundmark@hotmail.com
Putt :)
Är enbart normalpälsat intressant? Planerar nämligen kull mellan min madagaskar rexpälsade hane och min kommande vita rödögda rexhona. Kommer dock inte få madagaskar, utan i sådana fall svart med anlag för gult. Dock finns det en del zobel och rysstecknat i hanens linjer, därav att han paras med den vita rödögda för att få bort det. Är inte rex av intresse kan du bortse från detta inlägg. 
#2 Vill inte ha rex, då den kommer att användas till ett speciellt projekt ;)
Bara Normans som har bra madagaskar normalpäls så vitt jag vet. Isabella känner jag inte till att någon avlar för, det har dock dykt upp hos Ytterstforsens.
/Lina R
Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se
#4 har kontaktat henne och dem ska få ungar snart. Therese har inte den kvar tror jag. Har en kompis i sandviken som föder upp isabella, men hon behåller ju sina :-P