Avelshane sökes!
Jag söker en hane som kan lånas ut för avel eller säljas. Hanen ska ha stamtavla och helst i färgen zobelbrun rysstecknad. Men zobelbrun eller blåzobel går också bra. (Eller andra färger som går ihop med en zobelblå hona..)
Hanen ska ha ett bra temperament, gärna nyfiken:)
Jag bor i Eskilstuna så det skulle vara bra om han fanns i närheten.
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Skickade ett PM till dig men såg nu att du bor i Eskilstuna. Låte långt ifrån kanske :/ (jag finns i Skåne)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Har både en rysstecknad zobel brun hane (Drutten)Han är inte så gammal på bliden han har fått mycker bättre färg på ben och nos öronen är ännu lite ljusa de mörknar efterhand.
och en zobelbrun hane som är utställd på 94p(Bill)
se hemsida mool.dinstudio.se
ska eventuellt till Malmahed 26/5
Jag har en Blå zobel hane, med stamtavla och är mycket fin! :) Finns dock i Dalarna..
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Jag har en svart hane, lite äldre på 94 p. Han väger under kilot och är suuper söt. En riktig liten mini kanin med jätte bra typ och korta korta öron och så himla snäll. Renlig i buren och kissar inte på väggarna. Han finns i Kungsör 3 mil norr om E-tuna. Transport går att ordna mot ersättning. Han bär på blått. 300 kr
#3 Båda hanarna verkar bra! Du menar alltså att dina hanar kan lånas ut till avel, det är inte så att du säljer någon av dem? :)
Jag ska troligtvis också till Malmahed.
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
#5 Han låter jättefin, men jag vet inte om jag vill ha svart tillsammans med zobelblått..
www.Zoorinas.webb.se
Okej, tänkte på vad det stod i inlägget… :) Du sökte ju rysstecknat, men zobel brun och zobel blå funkade också.
Mvh Tilda
#7 ojdå tänkte fel! Trodde du skrev till mig!! ;) Förlåt!
Kram Tilda
båda mina är till salu priser och bilder finns på hemsidan
#10 Har Drutten verkligen godkänd teckning?
www.Zoorinas.webb.se
Drutten är rysstecknad vet inte varför han dröjer med att mörkna på öronen, har hört att de som blir mörka sent blir bra i färgen men vågar inte lova något. därav priset. Han är ca 2 mån på bilden
kan ordna bättre bilder på honom han är lite mörkare på öronen nu.