(S) Hermelinkaninungar
Hermelinkaninungar med stamtavla, faktahäfte och startfoder. Färg: Vit blåögd & Madagascar (rödbrun med svart slöja). Mycket sociala och gosiga. Pris: 400kr. Billigare utan ID märkning eller stamtavla. Bettfelskontrollerade.
Kan transporteras till Alingsås 8-10/7. Finns annars i Södertälje, Stockholms län.
Välkommen att ringa eller mejla vid frågor! 073-695 12 77. inorman@hotmail.com Norman@bredband2.com
Har mejlat till dig (Du svarade i min köpes tråd) är ju intreserad av en hona, men kan inte riktigt välja färg men lutar åt en vit om du har kvar
Har du möjligen en hemsida?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tyvärr ingen hemsida då jag är dålig på datorer. Svarar gärna på alla frågor angående kaninerna. Två vit blåögda honor är inte tingade liksom en hona i färgen madagascar. Jag har gått Jordbruksverkets kurs för att få sälja kaniner. Kaningården registrerad nummer 25 i Sveriges Kaninavelsföreningars riksförbund. Mvh Ingrid 073-695 12 77
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vecka 31 kan de yngre kullarna lämna sin mamma. Hane och hona finns helvita med blå ögon och i färgen madagascar (rödbrun med svart slöja). Ring 073-695 12 77 eller mejla norman@bredband2.com