Hjälp, namn!
Imorron hämtar jag hem min nya hermelinblandning. Har nu i några dagar fått namnförslag på henne och genom lottning av mina absoluta favoritnamn har jag nu fått fram 2 namn som jag gillar lika mycket.
Assuie
Éire "Erin"
Vilket av dessa tycker ni?
Honan är vit på främre delen av kroppen och sedan brun/orange med bruna/svarta fläckar(har inte kollat färgen ordentligt). Hon har blåa ögon och är världens största kelgris, eller ja, iallafall när jag hälsat på henne på djuraffären 
Assuie
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Erin gillade jag, lägg gärna upp en bild på henne när du fått hem hene. Lät som en liten sötnos.
Jo, hon är en riktig liten sötnos. Hämtar hem henne strax efter 4 idag eftersom min moster ska kolla henne innan jag köper hon. Moster jobbar på djurkliniken och har olika specialutbildningar innom smådjur(enligt diplomen hennes iallafall
) så hon ska bara kolla så jag inte kommer hem med en sjuk kanin. Hon slutar först 4 så jag får gå och längta hela dan
NÄmen super praktis med en sådan moster ju, håller tummarna då :)
Jo det är det 
Nämen hon var ju söt, hur gammal är hon ungefär?
Hon är född 22 december, så hon är 4 månader nu 
Jag och min pappas kusin(som jobbar på djuraffären, hade ingen aning om att vi var släkt förrän hon såg mig och hörde mitt efternamn idag) lyckades räkna ut när hon föddes