Sommartankar..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, nu är ju våren och sommaren påväg hoppas vi. Jag fantiserar bort till sommaren, och minns allt roligt man kan göra med sina troll.
Vad brukar du göra på sommaren?
Skogspromenader, plocka jordgubbar i trädgårdslandet, låta kaninen skutta på gräsmattan eller kanske bara ligga och läsa en bok med sin kanin skuttandes omkring sig? Berätta om dina sommartankar!
Ingen som vill dela med sig av sina tankar?
Jag brukar iallfall gå ut och gå med kaninerna i sele. Till sommaren ska jag låta dem gå lite i jordgubbslandet lite då och då. Jag brukar plocka brännässlor, grenar, blad och grönsaker och frukter till dem. Sedan brukar jag ligga i gräset och busa med dem, eller läsa en bok ibland.
Varje dag får dem nyplockade grönsaker och örter direkt ifrån landet.
Allt man kan göra;) Jag är med de hela dagarna och tar de på promenader, hoppar med dom, fotar dom, busar med dom, har kanindag med mina kompisar och gosar^^ Bara vara ute och ligga bredvid dom:) Saknar sommaren!
Ja, nu längtar man verkligen till värmen!
Verkligen! Speciellt när solen kommer och snön smälter;)
Brukar ha dem i sele och hage mer än på vinterhalvåret, ta med dom på semester, ge massa med färskt grönt av olika slag, hoppa lite, mysa med dem i hagen och sånt :) Sommarn är kaninernas årstid tycker jag, förutom när det är så varmt så man måste göra allt för att de inte ska få värmeslag förstås!