Jultråd!!
Vad händer i jul mina vänner? Vad ska ni baka?
Merry X-Mas!
MVH John
I jul händer inget speciellt, ska bara fixa klart mina kullplaneringar och ska bara vara hemma på julafton, funderar på att vara jultomte iår, men vet inte om jag klarar av det, kommer nog skratta mitt i allt och mina kusiner slutar tro på jultomten, det är nog inte så bra;)
Nu ska jag baka peparkakshus emd min familj, hmm… har inte gjort det på några år men är sjuk och fick peparkaksbaklust:D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Min 7åring (dotter) sa.. pappa sluta ljug nu. Jag vet att åke är tomten varje år, .. men i år kommer annan tomte.. nu ska vi se vem som lurar vem ;))
MVH John
#2 Haha fick idag min tro på tomten helt krossad(a)
Min mamma sa nämligen att våran granne hade varit tomte det året jag trodde det var en riktig eftersom min pappa är med på det kortet. hahah
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag ska jobba hela julhelgen :( Inte så roligt när familjen bor 60mil härifrån.. menmen. Det blir nog lite bak och mat och sånt, fast jag har inte bestämt mig för vad än. Ska göra lite senap och kanske lite glögg eller julgodis eller nåt annat juligt att ge som julklappar till föräldrar och syskon när jag åker hem till lucia. :)
#2 haha aaw :Pmin pappa gjorde likadant med oss när vi var små när vi klaga på att morfar alltid var tomte så kom det en helt annan tomte som min lillasyster blev jätte rädd för :)
Men min mamma har fått pris av oss för att vara sämsta jultomte i vår familj :D :P hahah hon fnissade konstant när hon skulle vara jultomte, var lite gulligt men inget svårt att gissa vem det var ;)
I jul blir det mycket bak hos mig iallafall :) Kommer bli Lussebullar nu till lucia, kola kaker som jag älskar och mycket annat gott :)
Jag var såå rädd för tomten när jag var liten. Började gråta varje Julafton. 
Ska någon gång nu i veckan åka till stan och handla in julklapparna.
Har redan bakat pepparkakor och lussebullar.
Men ska nog göra marsipangrisar och mera pepparkakor. Det går åt när man äter 1 per dag!
Sedan ska jag låna min grannes Systemkamera och ta bilder på kaninerna, som sedan ska skickas som julkort till nära och kära.