Hermelinkanin iFokus

Hermelinkanin

Etikett: 10-säljes-omplaceras-köpes
Läst 1795 ggr
Lingtardo
0

(K) 14/5-15 Hermelin - Skåne

Hej!

Jag är på jakt efter en liten hermelin, kön spelar ingen roll (men gärna en hane). Jag vill gärna få hem den lila kaninen när den fortfarande är ung, alltså ingen vuxen. Den lilla kaninen kommer få tillgång till en stor bur samt ha hela lägenheten och utegården att springa runt i, mycket kel och sällskap kommer den också få. 

Jag har haft kanin sedan jag var väldigt liten men sedan jag flyttade hemifrån så har jag inte haft en egen, börjar tycka att det är dags nu. 

Jag finns i Lund så önskvärt är ju att den lilla kaninen bor i Skåne :) 

PS: Det är ingen brådska med kanin köp, jag ser gärna till att köparen känner sig säker till att sälja en liten söt rackare åt mig. Är även på jakt efter en Dvärghare om någon känner någon.

Parvel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två hanar som är uppväxta med att gå frigående. De är 9 veckor på tisdag och skulle gå att få ner till dig härifrån stockholm. Hur snälla och fina som helst!

Elin Eliasson, Uppsala Läns Kaninhoppare

Medarbetare på Kaninhoppning ifokus

[Sockertoppens_kaniner]
0

#1 Är kaninen till höger silver viltgul? Den är underbart fin i alla fall! :)

Parvel
0

#2 ja han är viltgul men med lite silverinslag, tror det är zobelanlaget som lyser igenom :)

Elin Eliasson, Uppsala Läns Kaninhoppare

Medarbetare på Kaninhoppning ifokus

[Sockertoppens_kaniner]
0

#3 Han är otroligt söt och fin! :)

Hoppetossan92
0

Jag är uppfödare med hermeliner i skåne kika gärna in på min hemsida Hoppetossanskaniner.weebly.com Eller kolla in min fb sida Hoppetossans kaniner :)

CorneliaAndersson
1

Även Cindy Örnå!
www.zobelsublime.weebly .com :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus