Skaffa en hermelin?
Hej! Jag är en flicka på 12 år som tycker att hermelinkaniner verkar trevliga! Jag har haft kanin sen jag var 6, och mina båda dog nu i höstas. De bodde ute, men de blev inte så tama pga att de var två och hade en ENORM bur. På vintern bodde de i en box i vårt stall. Jag har lite frågor till er aom har hermelinkaniner… Tycker ni att hermelin skulle passa en tolvåring? Är uppvuxen med djur Hur är en hermelins temperament? Kan man hoppa med en hermelin? Hur ska jag övertala mina föräldrar?
Hej hej! Själv är jag tolv år och har haft kaniner i hela mitt liv. Jag tror att hermelin skulle passa dig då du värkar ha ganska mycket vana. Har själv haft hermelin och har en kompis som har det, Därför vet jag att dem är väldigt snälla kaniner. Hermeliner går att hoppa på lite lägre höjder ja :)
MVH Lovisa och kaninerna.
många säger att hermeliner kan vara rätt griniga av sig, jag har dock bara en blandras men han är den sötaste & snällaste kaninen jag ägt, sen av alla hermeliner jag träffat så har dem varit som små hundar.
ja, man kan hoppa med hermeliner dock vet jag inte om det är den bästa kaninen för hoppning om man vill tävla i det, men självklar kan det bli riktigt duktiga om dem själva tycker att det är kul :)
Jag hoppar med min hermelin, hon är väldigt snabb och duktig. Där jag köpte min hermelin sa dem att det var inga sociala och snälla djur utan bara för utställning. Men det tycker jag är helt fel, många hermeliner blir sociala bara man tränar dom och har tålamod. :)
Hej !
Hur är en hermelins temperament?
svar: enligt mig så är hermelinen ganska så snäll utav sig beror på vilka raser man jämnför med men dom är livliga men ändå lugna i sättet, fin utställningskanin och även kel kanin
Kan man hoppa med en hermelin?
svar: hoppa kan du göra med alla raser egentligen
Hur ska jag övertala mina föräldrar?
svar: att övertala är att man får bevisa att man kan ta ett sånt stort ansvar
Med vänlig hälsning Silverekenskaniner.weebly.com
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶