(K) Hermelinkanin
Jag önskas köpa en vit blå ögd hermelin helst hona med stamtavla, ska använda till avel och utställning. Ge gärna típps om uppfödare :) Skulle också kunna tänka mig en wienertäcknad med blå ögon och rexpäls till avel då spelar kön ingen roll. Ge gärna förslag :)
Ingrid Norman :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
http://www.teddytassen.se/kanin/kaniner_till_salu-5.html
Mejla henne för hon har nog ungar nu som hon inte lagt upp på hemsidan :)
Tack, har funnit 2 uppfödare nu av vit blå ögd med stamtavla och en som ska få vit blå ögd med rex päls :D
Har en vit blåögd hermelin hona på dryga året från Ingrid Norman som jag köpte i höstas. Kan skicka bilder om du är intresserad! :) finns i umeå och hon har självklart stamtavla.
Synd att du bodde så långt bort.. Jag bor i Arvika som ligger i Värmland. Annars skulle jag bara intresserad :/
Har du någon bild på henne? Har hon haft någon kull?
stjarnfallets.weebly.com har en jättefin till salu :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Hon ser fin ut, har du en bild på sidan så man ser hennes huvud och kropp bättre? Är hon utställd? Om hon inte är det så vill jag inte ha henne parad för då vill jag ställa ut henne först för att få stamtavla på ungarna med henne. Om jag fixar transport så är jag intresserad :)
Vad väger hon? hur långa är öronen? om hon är utställd vad har hon för poäng?
jag tror inte jag kommer få tag på transport från umeå.. och jag kanske har fått tag på en hona och hane nu …
Ah okej, vad synd.. Hon är inte uställd tyvärr men har nog goda förutsättningar, väger kring 1,1kg ganska exakt.
Kan ja låsa tråden enller söker du fortfarande efter kanin? :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Du kan låsa ;)