Hermelinkanin iFokus

Hermelinkanin

Etikett10-säljes-omplaceras-köpes
Läst 1724 ggr
Hermeliner4ever
0

(S) Hermelin ungar

Ras: Hermelin
Färg: Chinchilla, svart och Zobel brun.
Ålder: Föddes 20 juni, 3v
Kön: 4 hanar och 3 honor. 
Pris: 400 kr st och 700:- för 2.
Finns i: Värmland Arvika.
Övrig info: Den 20 juni fick Lillhems Zoraya hela 7 ungar med Lillhems Molgan. Föräldrarna har stamtavla men inte ungarna eftersom föräldrarna inte har ställts ut än. 

Östtomta Spirit's Goliat: Goliat är en Chinchilla färgad liten pojk. Han kommer fram när man öppnar in till buren och kikar ut när man pratar.

Östtomta Spirit's George: George är svart i färgen. Han är en jätte söt liten pojk gillar såklart att bli gosad. Han är störst i kullen.

Östtomta Spirit's Gaston, han är en liten svart färgad pojk. Han är minst i kullen. 

Östtomta Spirit's Glimma: Glimma är en svart flicka, hon är en av dom som är näst störst. Hon gillar självklart att sitta i knät och gosa. 

Östtomta Spirit's Galant: Galant är en svart flicka som är lika stor som Glimma (näst störst i kullen) Galant gillar också att sitta i knät och gosa.

Östtomta Spirit's Glans: Han är zobel brun i färgen, han är lugn att hålla i famnen och är en nyfiken liten grabb. 

Östtomta Spirit's Gucci: Hon är zobel brun i färgen, lika som Glans i sättet, lugn att hålla i famnen och är nyfiken och kommer gärna fram och kikar när man öppnar buren. 

Alla ungar är hanterade sen dom föddes. Har fått grön gräs sedan dom började äta pellets. Dom har fått hoppa ute varje dag i en ute bur på gräset sen den 10 juli. 

För att se  bilder på dom sen dom är nyfödda till för några dagar sedan och se bilder på föräldrarna kolla min hemsida: http://kellieshermeliner.hemsida24.se/

CorneliaAndersson
0

Måste bara säga att, det var några riktigt snygga ''Svart Otter'' ungar du hade!:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Hermeliner4ever
0

Står fel i anonnsen dom är 4v imorgon (18 juli)

[cindy2013]
0

Helt underbara kanin ungar du har, synd att jag inte finns i närheten är annars från Arvika :(… Bor i Uddevalla, jätte vackra hermeliner verkligen

MEMFS
0

Hej

Har du några kaninungar kvar som inte är tingade? Killar? Färger? Vill gärna ha bild:)

MVH,
Malin.

Hermeliner4ever
0

Tack Cornelia :) Tack Cindy :) Hej Malin :) titta gärna hemsidan där är massor med bilder :) men sedan kan jag skicka på bara pojkarna :) alla är kvar men en var och tittade på dom men hon bestämde sig inte vilken hon ville ha ;P Mvh Kellie :)

Hermeliner4ever
0

Den svarta pojken Gaston finns ej kvar han kommer åka till Stockholm kanske ngn mer under helgen. Tänkte inte på det nu ;)

Hermeliner4ever
0

Kan levereras till stockholm redan imorgon.

Hermeliner4ever
0

Finns 2 pojkar kvar som är leveransklara idag :) 

annons:    http://www.arvikatorget.se/annons/469599/hermelin_kaninungar

Lantz91
0

Finns chinchilla färgade hanen kvar?

[00emi07]
0

Så söta!

RebeccaG
0

TS: Är annonsen fortfarande aktiv eller kan den låsas?

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Hermeliner4ever
0

Den kan låsas ;)

Hermeliner4ever
0

Den kan låsas ;)

Inlägget är låst för nya kommentarer