08/07 (S) Hermelinhona madagaskar
Tänkte sälja min hermelinhona om rätt hem dyker upp då jag inte ska fortsätta avla. Hon är drygt 2 år gammal, madagaskar med stamtavla och är stamboksförd på 95,5p. Dock är det från en utställning i Tyskland då hon är importerad därifrån.
Hon har haft två kullar (en lite oturlig dock där 3/4 blev muppar) men är annars en toppenbra mamma och hon har fin kropp för den som är intresserad av avel och utställning. Stamtavla och tidigare bedömningskort (och även kvitto på köpet från Tyskland) medföljer såklart.
När Zoey kom till mig var hon väldigt rädd då hon inte blivit mycket hanterad och dessutom fraktats från Tyskland till stockholm och sedan till Umeå till mig på så kort tid. Hon är varken dum eller aggressiv men hon är lite rädd/stirrig av sig så man måste vara lite försiktig bara så man inte skrämmer henne och ge henne tid att lära känna dig.
Hon finns i Umeå i Västerbotten, transport går säkert att lösa om du bor en bit bort. Priset jag tänkt mig är 300kr. Ser gärna att hon kommer till ett hem som vill avla på henne (för utställning eller kel) då hon passar utmärkt för det!
Skriv i tråden eller på PM om du vill veta mer om henne eller vill se fler bilder!
Låser denna för den följer inte annons eller skrivreglerna Vänligen läs dom och gör ny tråd Lycka till
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Ändrade rubriken och låste upp tråden, onödigt att göra nya när man kan ändra dem gamla.