10 - Säljes, omplaceras & köpes

Hermelinkanin sökes

2017-01-13 10:14 #0 av: FruBma

Hej. Jag söker efter en hermelin kanin med Isabella färg eller så ljus färg som möjligt. Kaninen ska ha stamtavla. Ålder spelar inte så jätte stor roll inte för gammal dock då det ska bli en kär familjemedlem. Våran familj erbjuder ett livslångt hem, kärlek och aktiviteter. Kaninen kommer ha möjlighet till både inne och utevistelse. Vi bor i Kungälv och jag ser gärna att kaninen ska kunna hämtas inom rimliga avstånd. Leveransklar vid 13-14 mars vore bäst :)

Anmäl
2017-01-13 10:43 #1 av: Moalinn

Åh, känner en som har blå zobel hermeliner om det är intressant? Stamtavla och supermysiga! De är snart ett år gamla. Lite osäker på kön, vet att det finns tre yngre honor men hanarna har jag lite mindre koll på, kan hända att de är lite äldre (närmare två år). Finns i Stenungsund :)) tror de ska försöka ställa dem på LU i februari.

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2017-01-13 10:51 #2 av: FruBma

Hej Moalinn. Tack för ditt snabba svar😀 Kön spelar ingen större roll för oss. Vad heter din vän? Det hade vart trevligt att få kontakt :) mvh Sofie

Anmäl
2017-01-13 16:27 #3 av: Moalinn

Skickar ett meddelande!

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2017-01-25 15:31 #4 av: BlankaEmilsson

Göran Westerlund har många fina kaniner, och alla är med stamtavla.

Anmäl
2018-01-28 11:11 #5 av: aawilly

Hej  jag  har  en  jätte  fin  kanin  hälften vädur  och hälften  hermelin   hon  heter  Mango  -Maria    hon  är   vuxen  jag  tror  hon  är  6  år  .  jag  kan  inte  han  henne  kvar  det  kostar  för  mycket     för  hö  och  spån  jag är  förtids pensionerad    hon  är  en  fin  familjemedlem      hon  skall  kunna  vara  ute  mycket  i  sitt  nya  hem  det är  hon  här  och  hennes  bur  är  en mellan  stor  bur  .  Jag  bor  i  Mölndal   stamtavla  vet  jag   inte  om  hon  har  men så  gullig  hon  är  kan  man tro  det  .  Mitt  mobil  nummer  .  0733409454

Anmäl
2018-01-28 11:12 #6 av: aawilly

Mango  - Maria   .

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.