Annons:
Etikett03-utställning-tävling-träffar
Läst 801 ggr
Clemitria
10/29/14, 11:49 PM

LU 2015

Hej jag undrar om det är någon som har en hermelin som är bourgogne eller zobel blå och skulle kunna ta med den på LU? Det spelar inte så stor roll om det är hona eller hane. Jag själv har en bourgogne hona som jag hade tänkt para. Men min tanke är. Bourgogne= hane och Zobel blå= hona eller hane. Vet att jag inte kan ställa så höga krav men det vore bra om kaninen antingen har fått minst 93.5 eller om den inte är utställd att föräldrarna har bra poäng. För min hona är utställd en gång i b-klass och fick 93.5. Jag hoppas att jag kan få upp den poängen på nästa utställnng för då kanske ungarna har en chans att bli utställningsbara. Men eftersom hon fick ganska lågt är jag ju också intresserad av en ny hona. Min kanin köpte jag mest som sällskap för det var tänkt att jag skulle köpa en på lu men jag orkade inte vänta. Men nu vill jag försöka ändå. Ajah mycket babbel. Jag skriver det viktiga igen ifall ni tappade bort det på vägen. Helst bourgogne hane eller zobel blå hona. Men bourgogne hona om det finns.

Min mail: mimmi123molly@live.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: