Annons:
Etikett00-allmänt-kaninprat
Läst 1174 ggr
JessicaOlin
2013-09-10 19:00

Skriv och annonsregler

Ett exempel på en rubrik: "3/4 (S) Hermelinhona". Då att man skriver datum och (S) = Säljes (K) = Köpes (B) = Bytes (ÖL) = Önskas låna (TU) = Till utlåning (BS)= Bortskänkes För att få iodning på sajtens skrivande och annonsering så bör detta följas Om jag har glömt något pma mig så skriver jag till de * Börja gärna med stor bokstav * avsluta med punkt * använd komma tecken * gör inte överdrivet många utropstecken och frågetecken * rubriken för köpa ska stå (k) ibörjan och för säljes ska de stå (s) * om du söker något så ska de stå (sökes) * datum i rubriken ska vara med så alla vet att de är nytt eller gammalt När ni skriver på någons annons eller tråd så skriva alltid vem ni pratar med o.s.v exempel #3 blablabla sen #4 blablabla När du annonserar ut kaniner eller burar så använd gärna mallen här nedan ! (SÄLJES) Namn: Ras: Kön: Ålder/född: Färg: Inriktning: Personlighet: Finns: Kontakt: (KÖPES) Ras: Kön: Ålder/född: Färg: Inriktning: Personlighet (som önskas) :Finns: Kontakt (ÖL) Ras: Kön: Färg: Inriktning: Personlighet (som önskas): Finns: Kontakt

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

  • Redigerat 2022-08-22 14:38 av Niklas
Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: