Annons:
Etikett09-om-sajten
Läst 1322 ggr
RebeccaG
2013-08-28 19:14

Ny Sajtvärd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har under den senaste tiden surfat runt på den här sajten men tyvärr inte skrivit så mycket då jag är en mer tystlåten person i vanliga fall. 

Detta ändras dock nu när jag tar över titeln som Sajtvärd här på hermelinkaniner iFokus!
Jag hoppas kunna liva upp sajten och ta vid där föregående Sajtvärd valde att avveckla. 

Vem är jag då? 
Rebecca var namnet och jag, tillsammans med min syster, driver en registrerad uppfödning av lejonhuvad kanin & snart är vi registrerad kaningård. Har även en mindre skala hopp-korsningar som planeras ta fart så snart som möjligt. 

Jag är 19 år, bor på en gård mitt ute i centrala ingenstans och studerar djursjukvård där slutmålet är veterinär men inriktning på sällskapsdjur. 
Hemma på gården har vi just nu 13 kaniner, 2 hundar, 2 katter & 2 marsvin, då alla goda ting kommer i par (för det mesta😎)
Jag är lite extra förälskad i färgen viltblå, men Japantecknad Svart/Gul ligger mig varmast om hjärtat❤️
Jag värnar om de djur jag kan och gör så gott jag kan, då djur är individer med en egen personlighet och ska bli behandlade därefter. Alla förtjänar en chans helt enkelt😊

Jag har (tyvärr) ingen hermelin just nu, då min hermelinkorsning (Hermelin/Gottlandskanin/Rex) dog för ett antal år sedan.
Mina favoritraser är såklart Lejonhuvad kanin, Hermelin, Belgisk Hare och Hermelinens föregångare; Dvärghare. 

Är det något ni undrar så är det bara att skicka iväg ett PM så svarar jag vanligtvis inom ett par timmar🙂

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

  • Redigerat 2022-08-22 14:38 av Niklas
Annons:
JessicaOlin
2013-08-30 12:29
#1

Välkommen :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Zakarias
2013-09-03 11:39
#2

Vad bra att det kommer en aktiv Sajtvärd! :) Tror du kommer klara det galant!

/Zakarias

Upp till toppen
Annons: