Annons:
Etikett08-off-topic
Läst 946 ggr
Sara1214
2013-05-01 09:52

Sommarjobb !!?:)

Hej alla på kif! Nu är Det så Att jag gärna vill ha ett sommarjobb det vill säga ta hand om någons kanin. Jag vill göra det om någon är borta eller inte har tid en viss tid i sommar! Kaninen kommer få springa på en STOR gräsyta varje dag. Om kaninen gillar hoppning finns det hinder och möjlighet till det! Är det några hinder som önskas vara med går det toppen! Har en han kanin här som är kastrerad. Har haft 2 till men det ena honan dog bara i ren ålder:( och den andra pga tänder! Har ett stort intresse för kaniner. Jag har också en liten hage där dem har möjlighet att springa fritt". Utan sele! Ingen hund hemma här bara en Kanin två hamstrar och en katt. Katten bryr sig inte alls om kaninerna! Jag vill att kaninen ska var ute kanin då jag bara har plats till det. Hona,hane spelar Appsolut ingen roll. Inga bitkaniner eller som Inte är vana att tas upp. Det ska vara roligt. Jag finns i Västerås men transport brukar aldrig vara problem! Vill gärna ha svar nu då vi kan Börja planera lite. Det är ju vara 1,5 månad kvar! Era kaniner är sååå välkommna!:)❤ har ni några fler frågor? Skriv här!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
EvelinaCharlie
2013-05-01 13:13
#1

Jag har en kanin och vi ska bort . Men jag kanske redan har ett ställe till honom .. Lycka till! 😃

Sara1214
2013-05-01 13:22
#2

Okej, men hojta till om det blir ändringar! Vart bor du?:)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

EvelinaCharlie
2013-05-01 13:31
#3

Absolut :3 Ulricehamn

Upp till toppen
Annons: