Annons:
Etikett09-om-sajten
Läst 1052 ggr
[RoxannaH]
10/2/12, 12:37 AM

Ny medarbetare!

Hejsan!

Jag heter Roxanna & jag är 18 år gammal. Jag bor tillsammans med min fästman och våra djur i Sandviken, Gävleborg.

Jag är uppväxt med djur av alla dess slag. Vi har bland annat haft fisk, hund, katt, marsvin, kanin, orm, fågel, hamster, mus, råtta, chinchilla, igelkott och jag vet inte allt!

Jag ser inte djur som ett intresse. Jag ser mina djur som en del av min familj. Så länge dem mår bra, så mår jag bra.

Ända sedan jag var 9 år, har jag haft depression. Och hade det inte varit för djuren, så hade jag inte orkat med livet, och hade inte varit den jag är idag. Det är dem jag lever för.

På dagarna går jag bara hemma för tillfället, och har gjort det, det senaste halvåret. Jag är inskriven på arbetsförmedlingen, men än så länge har inget hänt där.

Så just nu jobbar jag med att diciplinera hundarna. Jag har två valpar, en blandis på 8 månader, och en pinscher på 11 månader.

Jag hittade på iFokus med hjälp av en kompis för många år sedan. Sen dess har jag blivit mer och mer aktiv där. Och nu sitter jag här så gått som varje dag.

Så, nu har ni fått veta lite om mig! Glad

Annons:
Rajas
10/2/12, 4:46 PM
#1

Välkommen! Hoppas du ska trivas!

Mvh Millan

[RoxannaH]
10/2/12, 5:40 PM
#2

Tack tack Flört

Beatrice_Love_Kaniner
10/4/12, 4:55 PM
#3

välkommen välkommen!

/Hälsningar Bea och kaninerna

 

Uppfödning av rex hermelin

[RoxannaH]
10/4/12, 9:09 PM
#4

Tack Glad

Upp till toppen
Annons: