Annons:
Etikett10-säljes-omplaceras-köpes
Läst 604 ggr
Emipapoi
8/27/16, 7:12 PM

(K) köpa kanin i slutet av september

Hej! Jag söker nu efter en kanin, dock inte för stor ras, som ska få bo med mig, min syster och min man i en stor lägenhet i Skövde. Tanken är att kaninen ska få fri tillgång till att springa fritt i lägenheten och vara med oss så mycket denne själv vill. Kön spelar mig ingen roll, kastrat är vad jag helst vill ha, men kan ordna detta om kaninen ej är det. Den ska helst vara korthårig. Hermelin, dvärgvädur, Rex.. Ålder spelar inte så stor roll heller men är det en vuxen så vill jag helst att den ska vara rumsren. Jag har haft marsvin i tio år innan men har velat ha en kanin ett bra tag nu efter att ha varit utan djur i snart två år. Detta är ett hem som kaninen ska få leva resten av sitt liv i då denne blir en familjemedlem. Anledningen till att jag vill skaffa mig en kanin i slutet av september är att jag ska utomlands under mitten av månaden. Så har någon här ute en kanin som söker hem och att detta låter bra så får ni gärna skriva här och berätta om honom/ henne, ev. Bild. Mvh Emilie

Ta gärna glaset med din glädje, men ta inte flaskan med din sorg

Annons:
Emipapoi
9/6/16, 3:23 PM
#1

Nu har jag hittat mina sötnosar!🙂

Går det inte att radera inlägget?

Ta gärna glaset med din glädje, men ta inte flaskan med din sorg

Upp till toppen
Annons: